Öppet katt-Hus

Nu är utställningen nedplockad och delar av den är uppsatt här hemma i arbetsrummet. Det känns bra för nu kan jag ju faktiskt säga- javisst! när folk frågar om dom kan komma hem till mig och se vad jag gör.

Nu skulle man ju kunna tänka sig att här skall ligga utställningsbilder men det gör det inte för dom har jag lagt på BILDGALLERi- fliken, här blir det katter…för det var katter med mig hela tiden i utsällningslokalen. Det började med att fick leta reda på en instängd jamande katt. Katter var åskådare när jag målade väggarna, dom åt upp min matsäck, gjorde sovplats på två naturstudier i ull, jagade flugor bland kardfloren…På söndagen försökte jag sälja Katten Jansson men det gick inte. Däremot lyckades vi hitta en ny ägare till de två ungkatter som faktiskt var till salu.

Söta men mer vilda än tama och till salu- paketpris två för priset av en

Solkatt

Dom hängde i hop kan man säga

100 %  kött, blod, klor och morrhår

Det gick så långt så att när jag skulle göra en änlastomme på söndagsmorgonen blev det en katt i stället

Lämna en kommentar

Filed under Utställning

Kommentera

