För få anmälda! Hur är det möjligt?

Jag är INTE glad. Kursen på Filtmakeriet är inställd! Jag ville ju verkligen gå den och lära mig en massa bra saker om hur ullstån fäster ihop i varandra. Det blir en ny kurs i september men det är långt till september när man hade tänkt att gå nästa vecka.

Men något roligt är att när jag skulle titta på en festlokal i går stod det fårklippare i en lada och klippte pälsfår..det ljuvliga ljudet av en klippmaskin.. och jag som har lite dåligt med grå ull!  Helt ok. vinterull från trevliga tackor med små skuttande lamm . – Vi lägger i säck så kan du hämta när du vill, TACK TACK!

2 kommentarer

Filed under Uncategorized

2 responses to “För få anmälda! Hur är det möjligt?

  1. Anmäl dig till den i juni (sommarhälsningar i filt), du har ju helt klart alla grundkunskaper du behöver! Jag är nämligen lite rädd att den också kommer att ställas in av samma skäl…

Kommentera

