Utställning från fel håll

Har gjort en utställning bak och fram, från fel håll liksom. Fast jag började i alla fall från rätt håll för jag visste hur jag ville att det skulle kännas när den stod där. Nu när den har stått där i en vecka sitter jag och undrar hur affischen ska se ut. Och när man gör affisch behöver man ju skriva hur länge utställningen står så då var vi tvungna att bestämma det också. Fram till jul blev det  och det och det var ju kul för då finns det plats i tiden att förändra och göra nytt. Otroligt bra för mig som vill testa lite olika sätt att exponera. Nu ska jag återgå till affischandet…har svårt att bestämma bild.

Den här är ju lite gullig men den vita fönsterkarmen är ju inte så rolig och jag misslyckades kapitalt med att ta en ny bättre i går.

Och den här blir mer som efterlyst för mord i en cowboy- film…suck…

4 kommentarer

Filed under Nåltovning, Utställning, våttovning

4 responses to “Utställning från fel håll

  1. Grattis först till att det blir utställning och sen till alla dina fina föremål som du vackert tillverkat. Härlig fördel att till sist bestämma tiden… Jag håller med om att den vita fönsterkarmen stör så min röst (fick man rösta?) faller alltså på efterlyst anka (mindre cowboylikt med annan ram kanske?) och sist men inte minst till LYCKA TILL!

  2. Det där blir jättefint, jag har just skickat makens kusin till din utställning. Själv sitter jag här i skogsbrynet och undrar varför jag bor så ocentralt.

Kommentera

