Kameler!

 

 

 

 


KONICA MINOLTA DIGITAL CAMERA

Får? Nej, kamel. Fick möjlighet att träffa några kameler i dag, dom kändes lite som får. En utav dom stampade i marken när hon fick syn på mig precis som tackorna gör när dom får syn på nåt läskigt tex. vallhunden. Sen kom dom på fårs vis fram och ville lukta och prata. otroligt trevliga djur, jag blev lite kär. Nu undrar jag bara hur jag ska övertala Bonden att skaffa kameler. Det kommer att bli svårt för att det är en svensk lantras kan jag ju knappast komma dragande med. Men det kanske finns någon utrotningshotad kamelras…

KONICA MINOLTA DIGITAL CAMERA

Myskamelerna!
DSCF2809

2 kommentarer

Filed under kamelull

2 responses to “Kameler!

  1. Kör med alpackor istället, det är ju en kamelvariant men mera pr-sinnade, och med en fantastisk ull.

Kommentera

