Jag jobbar på det

Man vet ju hur en ko ser ut..tror man. För när man ska göra en ko och den ser konstig ut då googlar man eller så letar man reda på sina kobilder som man faktiskt har 150 st. I vilket fall som helst så inser man att det är med kor som med människor, dom är ungefär lika men den ena är ändå inte den andra lik. Och hur ser egentligen en komule ut! Nu är det ju så att jag umgåtts med en del kor i mitt liv men ändå blir jag förvånad när jag upptäcker att själva mulen liksom den ”blöta” delen är mer som en platt grej än en mer rund som jag trodde att det var. håhåjaja jag får nog återgå till de lite mer abstrakta fantasi-skapelserna.

ko av ull

Stilstude, framifrån och från sidan. Praktiskt!ko

Närstudie

KONICA MINOLTA DIGITAL CAMERA

Lämna en kommentar

Filed under Hantverk, Nåltovning

Kommentera

