Måsen drar iväg på utställning

Nu är det packat och klart. Ramar är sågade, målade och satta upphängningstråd på, hittade en burk guldpulver i pigmentlådan och det gick ju inte att motstå en sådan frestelse så nu är det guldrand till ullen. Försökte rättfärdiga guldranden med att det faktiskt är broderat med guld på en kudde också..det blir ju SÅ enhetligt! Jag anar att jag tycker det är lite pinsamt med guldranden men jag tycker faktisk om den så nu får jag väl stå för det! Måsen är nöjd i alla fall för nu ska den få komma ut i skärgårdsmiljö. Den får med sig några andra fåglar och en matta men intovade fårbajsar, den ska jag inte sälja. i alla fall inte utan att tala om att den är VÄLDIGT ekologisk för att inte säga biologisk och nära den naturliga verkligheten.

KONICA MINOLTA DIGITAL CAMERA

 

KONICA MINOLTA DIGITAL CAMERA

KONICA MINOLTA DIGITAL CAMERA

Den stora lampan får följa med också få se om den kommer upp

KONICA MINOLTA DIGITAL CAMERA

3 kommentarer

Filed under Hantverk, Utställning

3 responses to “Måsen drar iväg på utställning

  1. Flygfärdiga med andra ord, de fantastiska fåglarna. Guldranden är helt rätt tycker jag! pricken över iet har också sin betydelse, eller hur? Lycka till.

Kommentera

