Ull i Södermanland

Den 14.e och 15.e  blir det ullverkstad i Skebokvarnsgården. Skebokvarn ligger mellan Sparreholm och Flen. Själva gården ligger utmed  vägen igenom byn,  i hjärtat av Sörmland skulle en husmäklare skriva. Det skulle också stå i annonsen att man kan ha båtblats i ån, förmodligen leder den till någon större sjö för det ligger en del lite större båtar där. Men nu var det ULL-dagar med roliga workshops och inspirerande möten det här gällde ju, vet inte om det finns några hus till salu där. Om det finns det så är jag intresserad. Ja just de..jag kommer att vara med på ULL-dagarna med tovade saker. Lördag, söndag fast på lördagen får kon hålla reda på mina ullgrejor för då måste jag lönejobba, men på söndag kommer jag att vara där.0001k9 0001ZU

KONICA MINOLTA DIGITAL CAMERA

Lämna en kommentar

Under Hantverk, Utställning

Lämna en kommentar