Ny verkstad!

Efter en flytt och ett halvår på ett ben ska jag äntligen börja använda min nya verkstad! Lyxigt med värme och golvbrunn, varmvatten finns att hämta i tvättstugan runt hörnet. Behöver inte halka i backen mer, bara gå en trappa ned. Uppvärmt, inget fruset vatten. Ny radio har införskaffats, en som man kan spotifya från telefonen, modernt ska detva. Ullen är insorterad i hyllan, glittret och silkespappret efter julpysslet har packats ned för i år. Någon halvfärdig ängel får göra smådjuren sällskap för rätt var det är är det väl jul ingen, tiden går fort!

KONICA MINOLTA DIGITAL CAMERA

KONICA MINOLTA DIGITAL CAMERA

KONICA MINOLTA DIGITAL CAMERA

ull

 

4 kommentarer

Filed under Hantverk, Uncategorized

4 responses to “Ny verkstad!

  1. Skönt med trygg arbetsplats, och att du återigen är tvåbent… De två hundhuvudena var underbara, påminde mig om goda vänners taxar ☺

  2. kicki Englund Frost

    Jamen där är du ju! Jag har saknat dig och dina underbara figurer, men nu fick jag ju en förklaring på frånvaron.
    Skönt med en så välutrustad verkstad och praktisk verkstad Grattis till den.
    Och jag har börjat spinna, fridfullt och rogivande men ganska tråkig ull.

  3. Grattis till nya verkstan!

  4. Kul att ni är med mig fortfarande, och till Kicki vill jag säga – Håll INTE på med tråkig ull! Det finns så mycket BRA ull.

Kommentera

