Jag gör inte blommor

I alla fall vad det jag sa när en kursdeltagare ville göra blommor. Den här kursdeltagaren har en trädgårdsbutik, i den trädgårdsbutiken ska jag nu ha utställning och där kommer att finnas ullrosor för när hon ville lära sig måste ju jag lära mig först. Ibland är det bra att bli puttad över jagkaninte jagvillinte tröskeln! Tovade blommor är fortfarande inte riktigt min grej men jag måste erkänna att den luftiga skirheten hos en tovad ros är lite tilltalande.

KONICA MINOLTA DIGITAL CAMERAGarn och material till blad och stjälkar

KONICA MINOLTA DIGITAL CAMERA

KONICA MINOLTA DIGITAL CAMERA

1 kommentar

Filed under Uncategorized

One response to “Jag gör inte blommor

  1. Oj! Vad läcker den blev!!

Kommentera

