Djurtema till jul

Normalt sett skulle man nu i november vara fullt sysselsatt med att göra tomtar och änglar men det tar emot, vill inte infinna sig någon tomtelust. Kanske anade jag redan i augusti att det inte heller i år skulle bli något tomte och ängel-år för jag tackade ja till ett litet galleri som bara ville ha djur, inga tomtar. Fast egentligen är det enklare att göra tomtar än tex. katter. Djuren behöver ha personlighet och utryck, tar tid att få till ibland men det är väl så att det är det lite krångliga som lockar.

KONICA MINOLTA DIGITAL CAMERA

KONICA MINOLTA DIGITAL CAMERA

KONICA MINOLTA DIGITAL CAMERAKONICA MINOLTA DIGITAL CAMERA

 

6 kommentarer

Under Uncategorized

6 svar till “Djurtema till jul

  1. Ååååå det bästa jag har sett på länge! Så fina, personliga djur du gör, säljer du?

  2. Alltså, sista bilden 😍 Katterna var också fina och personliga men hunden i förgrunden påminde mig i uttrycket om min Golden (som nu varit borta i drygt 12 år – ännu saknad).

Lämna en kommentar